BenimBlog.com - Turkce ucretsiz blog Bedava blog hizmeti
Benimblog.com satilikir / is for sale: info@anahaber.com




Tüm Ayvalık' lı dostlar İzmir' de bulunanlar önceliklidir.

3/1/2007 - Uyandırma Dialogları

Yazar:saadet

wayt olm kal hadi
- hmmm
- hadi kalk saat kac oldu yaa
- olm kalkmam icin gecerli bi sebep sole
- olm ciktim kavaltilik bisiler aldim hadi kavalti edip cikalim
- olm kavalti edicez yine acikicaz sen et beni uyandir
- olm hadi yaa gec kalcaz
- hmm... gec kalcaz dimi olm neden erkenden uyandirmionki sanki.. gec kaldik artik gitmesekte olur zaten..


- kalk hadi bak saat 9
- hı? mmm..olsun olsun kalkarim ben hmm
- sen bugun okula gitmicek misin evladim saat 10 oldu bak
- mmm...anne ya taam hadi cekil basimdan ben kalkar giderim bi ara ufffff
- yavrum saat 11 oldu
- anne tamam dedim, kalkicam ben elleme ya of! git hadi git! hmm...mm
- valla ben anlamam saat 12 bu saatten sonra kalkma zaten
- ne konusuyosun hala yaa?
- saat 12 oldu diyorum!
- tamam ne var be kalktim! gitmiyorum da okula, ne demeye sabah sabah zebani gibi dikiliyosun basima? kalktim iste zehir olcak senin de gunun, bi izin versen, bi uyusam zaten saglam kafayla kalkarim da okuluma da giderim, isimi de yaparim, ama nedir senden cektigim yahu? kalk kalk kalk, sana bi hayrım dokunuyo sanki....



zırrrrrr (telefon çalar)

- mmmmzzz...alo?
- iyi günler! türk telekom uyandırma servisi tarafından hede hödü....
- hmmm
çat!
- zzzz


Baglantı

1/1/2007 - Cilt sorunları...

Yazar:saadet
Cilt sorunlar Uzerine; SmileySmiley

          xXx Marka 'Saglikli Cilt Kontrol Merkezi' TIR'i, 40 gun boyunca Turkiye'nin 7 bolgesinde 26 ili gezerek ucretsiz muayene ve cilt analizi yapti, bu geziden Aziz Nesin'lik hikayeler cikti. Ama hicbiri sac dokulmesine karsi verilen 'Dercos' adli bakim ampulunu bir ay boyunca kalcadan yaptiran adamin hikayesinin yerini tutmadi.

          'Saglikli Cilt Kontrol Merkezi' adinda, uc bolumden olusan tam tesekkullu TIR, 20 Nisan 2004 tarihinde istanbul'dan yola cikti. Turkiye'nin 7 bolgesindeki, 26 sehirde 40 gun boyunca dermatologlar, eczacilar ve cilt uzmanlari esliginde halka hizmet veren TIR'da binlerce insan, ucretsiz muayene ve cilt analizinden gecti. Gunde 250-300 kisinin kontrol edildigi TIR, turunu 1 Haziran'da istanbul'da bitirdi.

          Calisma sonunda xXx Marka, Turkiye'nin bolgelere gore cilt haritasini cizdi. TIR'da gorev yapan personelin 40 gun boyunca yasadiklari ise Aziz Nesin hikayelerini aratmadi.

          Temizleme sutunu icti

          Guneydogu Anadolu'da muayeneden gecen bir kadina, cildini temizlemesi icin temizleme sutu verildi. 'Bu sutu sabah aksam kullanin' denilen kadin, adinda 'sut' kelimesi gecen ilaci sabah aksam kasikla icti. Baska bir kadinin sutu icmesi ise 'Bu sutu sabah aksam kullanin' talimatina karsilik 'Pisirip mi, cig mi' diye sormasiyla engellendi.

          Diyarbakir'da 3 saat kadar sira bekleyen yasli bir kadin iceri girmeyi basardiktan sonra, dermatologlara 'Midem agriyor' dedi. TIR'da, cilt bakimi yapildigi anlatilan kadin bunun uzerine 'Gozlerim yaniyor. O zaman ona bakin' dedi. Cilt bakimi konusu tekrar anlatilan kadin son olarak ise 'O zaman saclarima bakin' dedi.

          Mantarima care bulun

          Erzurum'da ise bir erkek iceri girer girmez ayakkabisini ve corabini cikartip ayagini masaya koydu. Ortaligi kaplayan kokuya aldirmayan adam, birbirine bakip ne oldugunu anlamaya calisan personele 'Ayagimda mantar var. Suna bir care bulun' dedi.

          Gaziantep'te gelen bir cocuk, gorevlilerden birine yaklasarak balici oldugunu soyleyerek uyusturucu hap istedi.

          Denizli'de kiziyla birlikte TIR'a giren bir kadin, kiziyla ayri odalara alindi. TIR'dan ciktiktan sonra kizini disarida bulamayan kadin 'Kizima ne yaptiniz' diye gorevlilerin uzerine yurudu. Ofkeli kadin, cilt analizi yapilan kizinin disari cikartilmasiyla sakinlesti.

          Sac yerine kalcadan

          Ancak xXx Marka TIR'inin Turkiye gezisindeki hikayeler, bundan bir sure once meydana gelen olayin yerini dolduramadi. xXx Marka Merkezi'ni arayan bir erkek, sac dokulmesine karsi kendine verilen 'Dercos' adli ampul icindeki ilacin ise yaramadigini soyledi. Kurun haftada en az uc kez saca direkt uygulanarak yapilmasi gerektigini belirten musteri temsilcisi, telefondaki sahsin cevabi karsisinda ne diyecegini sasirdi. Sahis, ampuldeki ilaci bir ay boyunca kalcadan yaptirdigini soyledi. Panige kapilan xXx Marka Turkiye yetkilileri, durumu hemen Fransa'daki merkeze bildirdi. Fransizlari da sasirtan olay, ilacin vucuda etkisi olmamasi sayesinde kimseye zarar gelmeden sonuclandi

Baglantı

1/1/2007 - fıkra gibi

Yazar:saadet

Abimiz deri, yarım bot ve koyu kahverengi ayakkabıyı alıp kasaya yanaşıyor... Kasadaki bayan botları poşete koyarken, sayın Abimiz de soruyor; - 43 lira değil mi?... - Kız, "Ne münasebet" der gibi bakıyor ve "Bunlar orijinal deri...İndirimli fiyatı 180 lira..." Abi'mizin bitiş cümleleri, kızcağızın kopuş anına denk geliyor; -Olur mu hanımefendi, altında 'Size 43' yazıyor...

Konuyla ilgili açıklama yapan davacının avukatı İdris Karadeniz "Müvekkilim marketten aldığı 2 Lt.lik kampanyalı coca-cola ürününün kapağını açtığında hediye çıkmadığını ve tekrar deneyiniz yazısını görmüş. Bunun üzerine kapağı kapatıp tekrar açmış ancak yine aynı şey. Bunun üzerine aynı şişe kapağında tam 4246 defa deneme yapmasına rağmen hediye çıkmamıştır. Coca-Cola şirketinin tüketiciyi dolandırdığını düşünen müvekkilim şirkete dava açmaya karar vermiştir. Bizde bugün gelerek dava dilekçemizi adliyeye teslim ettik. 10 bin YTL. Maddi tazminat talep etmekteyiz" dedi. Davadan haberdar olan Coca-Cola yönetimi adına açıklama yapan bir sirket yetkilisi olayın çok komik olduğunu ve artık Karadeniz bölgesine gönderilen ürünlerin kapağına " Başka şişede inşallah " yazmayı düşündüklerini söyledi.

Baglantı

1/1/2007 - YAŞANMIŞ TRAFİK ANONSLARI

Yazar:saadet

YAŞANMIŞ TRAFİK ANONSLARI


kiziltoprak kirmizi isiklarda duran trafik polisi ters yönden gelen araba söförüne seslenir:
- 34 gv 713 !
- bugün çok para kazandin herhalde ?
- acelem var, sanslisin...
--------------------------------------------------------------------------------
- phhh!...adanali devam et!
- phsss!..adanali kime diyom devam eeeeyyyt!
- aaaauueee!..ulen kulaana salgam mi kaçti kime diyom yürüsene! ( phhh & phsss ; megafondan çikan tiz sesler )
--------------------------------------------------------------------------------
- 34 vg 0983 sagaaa çekhh
- 34 vg 0983 sagaaa çekhh
- sola demedik öküzzzzzzz saga çekhh
--------------------------------------------------------------------------------
göztepe soyak site'sinin önünden yürüyorum...birden polis bir bmw'yi durdurdu...polislerden biri indi digeri de icerden bakiyor, ben de yana döndüm bakiyorum öyle, enteresan geldi adam sarhos falandi, biraz bakiyim eglenirim diye düsündüm...içerideki polis birden megafonla ;
-" önüne dön, önüne dön, kendi tipine bak sen soytari " dedi..
--------------------------------------------------------------------------------
mecidiyeköy'de bir sabah erken,polis otosu arabanin tekine sesleniyor ;
- " zabahinan ceza yazdirma zabahinan " (sabah ile demek istiyor)
--------------------------------------------------------------------------------
Söförün biri trafik sıkısık iken park yasagi olan yere direksiyonu kirar ve durur...polis ;
- "beyaz uno çek kardesim park yasak" .....gibilerinden bir anons yapar... söför el kol hareketleri yardimiyla
- "abi ekmek almaya geçiyom hemen çikacam" der !...
yarim saat kadar sonra elini kolunu sallaya sallaya çikinca polis anonsu patlatir...
- "beyaz uno ekmek nerde lan ?"
--------------------------------------------------------------------------------
polisler arabayi sürenin tipine göre hitap etmesini de bilirler ;
- sarisin bayan saa çeker misiniz diyorum lütfen..
- beyefendi... biyikli... bekleme yapma
- deri ceketli.. et benli.. hade..
- duymuyormusun lan gözlüklü zibidi
--------------------------------------------------------------------------------
olay çankaya'da geçiyor...ankarada patates sogan satan megafonlu bir kamyonet,polis anons yapiyor...
-06 mn 1945 ilerleeeeeee
kamyonetin megafonundan cevap geliyor.....
-okeyyyyyy..................
--------------------------------------------------------------------------------
kadikoy kusdili'ndeki dort yol agzinda trafik çok sikisik oldugu için surekli polis otosu bekler. trafik polisleri megafonla bagirarak trafigi idare ediyolar iste. neyse bagiriyo eleman
-"34 pts 723 lutfen saga çek"
o sirada ordan geçmekte olan oteki trafik otosu megafonla espiri yapiyor bunlara:
- "lutfenini yiyim senin, bu ne kibarlik lan mistafaa?"
--------------------------------------------------------------------------------
atakoy'de bir arkadasimda sabahlamistim. sabah otobuse bincem ama mekani bilmedigim için duragi sorcak birilerini ariyorum. kimseler geçmiyo, neyse sonunda bir polis otosu gordum. tarif ettiler duragi:
- "su bakkali gec ilerle, agacin ordan saga kir ordan sola..."
tesekkür edip yurumeye basladim. biraz yürümemistim ki arkadan bir megafon:
-"oglum agacin ordan sola kirsana lan, bak bak bak dinniyomu hiç, huss alooo"
duragi bulana kadar ekip otosu arkamdan bagirip durdu.
--------------------------------------------------------------------------------
bir trafik polisi incisi daha...bu sefer ankara'dayiz, ziya gokalp'deki ust gecitten gecmekteyiz. altimizda, pamukbank'in önünde duran ekip otosunun megafonundan cikanlar aynen soyle:
-" ticari devam et ms 489 devam et! isitme engelli devam et!"


(bilmeyenler için: isitme engelli vatandaslarimizin arac plakalarinda ozel bir isaret bulunmakta!)

Baglantı

1/1/2007 - serinlemek için

Yazar:saadet

Bir sarisin, bir kizil saçli ve bir esmer kadin çölün ortasinda arabayla yol almaktadirlar. Hava korkunç sicaktir. Arabanin motoru birden stop eder.
Inip baktiklarinda, motoru tekrar çalistiramayacaklarini anlarlar. Mecburen çölde uzunca bir yürüyüs yapmalari gerektiginden, her biri arabadan birseyler alir.
Esmer, bir sise su; kizil sacli bir paket bisküvi ve sarisin da arabanin kapisini söküp alir. Çölde yürümeye baslarlar ve bir süre sonra dinlenmek için mola verirler.
Mola sirasinda sarisin ve esmer kadinlar kizil saçliya döner ve niye bir paket bisküvi aldigini sorarlar.
- "Acikirsam yerim, diye düsündüm" cevabini verir kizil saçli "..çölde ne kadar yürüyecegimiz belli degil.."
Hepsi de bunun çok mantikli oldugunu düsünür. Ve sonra sarisin kadinla kizil saçli olani esmere döner ve niye yanina bir sise su aldigini sorarlar.
- "Eger susarsam, yanimda içecek birseyim olmasi gerektigini düsündüm.." diye cevaplar esmer kadin.
Evet, bu çok akillica bir fikir, diye düsünür diger ikisi. En sonunda esmer ve kizil saçli kadinlar sarisina dönerler ve arabanin kapisini niçin söküp aldigini sorarlar.
- "Seyy.." der sarisin "..çok sicak olursa pencereyi açip serinlerim diye düsündüm de.."

Baglantı

1/1/2007 - temel

Yazar:saadet

  temel yolda yürürken muz kabuğu görmüş."uyy yinemi düşeceum" demiş

Baglantı

1/1/2007 - Küçük Ali ..

Yazar:saadet

Küçük Ali okula basladigindan beri her gün ögretmeni Aysel hanima
>gidip,
>- "Örtmenim beni yanlis sinifa koydunuz, benim yerim birinci sinif
>degil, ablam üçüncü sinifta ama ben en az onun kadar akilliyim, hiç
>olmazsa beni üçüncü sinifaalin" diye sikayet edermis. Bundan sikilan
>Aysel ögretmen bir gün Ali'yi kaptigi gibi okul müdürüne çikmis ve
>olayi anlatmis. Okul
>müdürü:
>-"Peki" demis, "Bu çocugu bir imtihan edelim, yeri üçüncü sinifsa o sinifa
>koyalim" ve baslamis sorgulamaya,
>- Iki kere iki?
>- Ali hemen"Dört" demis,
>-"Sekiz kere dokuz?"
>Ali hemen -"Yetmis iki" demis,
>-"Kaç mevsim var?"
>Ali hemen -"Dört" demis.
>Bu sirada Aysel hocada
>-"Müsaade ederseniz bir kaç soruda ben sorayim" demis ve sormus:
>-"Söyle bakalim Ali, ineklerde dört tane ama bende iki tane var, bu nedir?"
>Ali hemen
>-"Ayak" demis, Aysel hoca sormus
>-"Peki senin pantolonunda olupta benim pantolonumda olmayan sey nedir?"
>Ali hemen yanitlamis -"Cep".
>Bunun üzerine Aysel hoca dönmüs müdüre,
>-"Uçe koyalim hocam" diyecekken
>Müdür, Aysel hocanin sözünü kesmis,
>-"Hocam, bu çocugu üçe degil besinci sinifa koyalim, zira son iki suale ben bile
>dogru cevap veremedim"

Müdür son 2 soruya sizin verdiginiz cevabi vermis Wink

Baglantı

1/1/2007 - karikatür

Yazar:saadet

Image Hosted by ImageShack.us

Baglantı

28/12/2006 - tuvalimde martı düşlerim...

Yazar:AysunSay

         Kaç zamandır çizemiyorum
         Şöyle sevdalı bir resim
         Fırçamda hep aynı renk
         Sanki her yüzde biraz hazan,
         Biraz sen gibiydi siyah
         Ne mutluluğu çizebilirim
         Nede kırmızıyı bilir rengim
         Gri bir sis çökmüş tuvallere,
         Gizliden gizliye çalıyor maviye
         Bir sıtma gibi sarıdır nöbetleri,
         Su görmemiş doğunun çölleri,
         Alacakaranlıklar yaşıyorum
         Yüreğimin en uzak kentinde
          Mora çalıyor kederim
          Bu duyguyu en iyi ben bilirim
          Der gibiydi yeşilim
          Kına niyetine buladım ellerimi
          Renklerin cümbüşüne 
          Kanatlandılar brandasında tuvalimin
          Yelkenliler gibi martı martı düşlerim

          Martılar gibi ellerim
          Martılar gibi özgür düşlerim

 

                   aysunsay

Baglantı

28/12/2006 - kalemin dili olsa

Yazar:AysunSay

     Aşksa sözcüklerin efendisi
    Kuşanmalı şair kalemini
    Beyaz olmalı kağıdın rengi
    Öpmeli satırları seni beni

   

    Ölümse sözcüklerin kederi
    Dalgalarda karanfil yüzmeli
    Kucaklıyorsa ruhun makberi
    Özgürlüğün yüzüne gülmeli

 

    Hürriyetse sözlerin bedeli
    Güvercinler olmalı simgesi
    Toprağına yağmur düşmeli
    Boy vermeli Vatan sevgisi

 

        AysunSay

Baglantı

27/12/2006 - karikatür

Yazar:saadet

Image Hosted by ImageShack.us

Baglantı

23/12/2006 - ÖRGÜLERİM

Yazar:goznuru

          Arkadaşlar daha önce yaptığım örgülerim. Hepsini tek sayfada arayan arkadaşlar için. Üzerine tıklarsanız yapılışını bulabilirsiniz.

 

     

    

    

    

    

    

    

    

 

YAPILIŞLARI İÇİN ÜZERİNE TIKLAYINIZ.

Baglantı

23/12/2006 - hey gidi günler hey

Yazar:AysunSay

          Bakar sevdaya gülerek
         Taze filiz vermiş aşka
         Koşar inadına inadına.

         Mazim,
         Kokusu sarmış leylakların
         Çocuk gülüşlerinde dar sokakları
         Nasılda güzel Arnavut kaldırımları
         Bahçelerde nar ağaçları
         İplerde komşuların çamaşırları
         Sanki kar beyazı
         Sevda kokuyorlar bazı bazı
         Camları dantel oyası
         Kireç kokan duvarların boyası
         Saçaklarında serçeler
         İnce bir telaş içindeler
         Saksıları kıracak gibi sanki çiçekler

         Ya içimizdeki sevgiler

         Ah deli gençliğim ah

         Uyanışım,
         Kederi sarınca gençliği
         Hayat denen şu gerçeği
         Yaşayınca anlıyorsun çileyi
         Gurbetin hasreti
         Gençliğin gidişi
         Suratında yokluğun sillesi
         Bir de ekmeğin derdi
         Unutursun toz pembe düşleri
         Yüreğinde yaralı bir mazi
         Herkesin var bir hikayesi
         Baş rolünde kendisi

        

          Hey gidi günler hey


          Aldanışım,
          Başımda bir deli fırtına
          Kış ortasında vuslat niye
          Kim demiş bahar diye
          Sevda senin neyine
          Mevsim hazan 
          Mazi denen hatıra
          Şimdi kalbimde hicran

          Uslanışım,
          Hani inanmazdın
          Kanmazdın aşk masalına
          Hani düşmezdin aşk tuzağına
          İnan hepsi yalan
          Yansın şimdi yüreğim
          Sandalı çeken tek küreğim
          Çaresini ararken dertli gönlüme
          Aşkın kırık sazı şimdi ellerimde

          Böyle gelmiş böyle gider,
          Zannettin hayat tatlı bir rüya,
          Bakınca dönüp aynaya
          İşte gerçekler……

         

          AysunSay

Baglantı

22/12/2006 - kızlar pc alırsa

Yazar:saadet

Kiz: Alo
Erkek: Alo naber?
Kiz: Iyi sen
Erkek: Iyi , hayirdir ?
Kiz: Ya Özcan yeni bilgisayar aldim, bana ögretsene su mereti kullanmayi
Erkek: Peki bi açta sen önce
Kiz: Nasil açiliyo
Erkek: Power dügmesine bas
Kiz: Ee bastim bisey gözükmüyo
Erkek: Monitorü açtin mi ?
Kiz: Haa bekle açiim ...( yarim saat sonra )
Kiz: Olm niye kapadin teli ??
Erkek: Ee kesildi sandim ?!
Kiz: Monitorü aç dedin anca açtik evde tornavida kalmamis gittim bi de Tornavida aldim, o sirada bi de tirnagim kirildi çok aciyo
Erkek: Naptin kizim sen manyak misin ??
Kiz: Monitorü açtimda nasil bisey gözükecek onu anlamadim ne anlami vardi ?
Erkek: Off sen onu kapa sonra beni ara ...
Kiz: Ya sen de... bi kapa bi aç! ...( 20 dakka sonra )
Kiz: Ay of kapadim
Erkek: Simdi açtim
Kiz: Neeaa yine mi ?
Erkek: Hayir onun da power dügmesine bassan
Kiz: Ya 1 saat bosuna mi ugastirdin beni ?
Erkek: Sen kendin ugrastin ben bisey demedim
Kiz: Neyse giriyo windows a ..
Erkek: Oooo windows bilirmiyiz )
Kiz: Biliorum biseyler heralde
Erkek: Girdi mi ?
Kiz: Girdi
Erkek: Ee ne istiosun ne ögretiim ?
Kiz: Yaaa ben nete girmek istiyorum nasi giricem?
Erkek: Senin modemin var mi ?
Kiz: Yok ben de o dediginden
Erkek: Sende diil bilgisayarda olcak zaten!
Kiz: Bilmem var mi??
Erkek: Off off bak simdi orda bilgisayarim yazan bi ikon var Kiz: Ne var , ne var ??
Erkek: Ikon ikon , sen annamazsin ki simdi ... logo gibi bisey Kiz: Heh var noldu ?
Erkek: Ona sag tusla tikla
Kiz: Sag tusuna basiyorum bisey olmuyo
Erkek: Nasil olmaz bas bi hemen açilacak ??
Kiz: Ee sag tusuna basiyorum klavyede bisey olmuyo Erkek: Hayir fareyle tiklican
Kiz: Ayyy ben fare mare ellemem !!
Erkek: Offf bilgisayarin faresi mouse be mouse varya hani böle iki tuslu !
Kiz: Heeee ( d|l|l| d|l|l| ) ay bekle cebim çaliyo
Erkek: Cebine alarmi taktin ehehehhe
Kiz: Igrençsin !!! ( Arka Plan : Alo , aaaaaa Pino naber canim , bende iyiim nolsun , hiç İste bilgisayar aldik özcan onu anlatiyodu, ay sapikmisin telefonda Anlatiyo ne özel dersi, hadi çocuk bekliyo simdi bekletmiim sonra konusuruz Öptüm byebye )
Kiz: Heh geldim
Erkek: Hosgeldin bittimi konusman
Kiz: Evet kisa kestim , e nerde kaldik ?
Erkek: Simdi sen soganlari rendeliyodun ben de sosu firina veriodum
Kiz: Ne diosun sen ya ?!
Erkek: Nerde kalcaz sana fareyi anlatiyodum
Kiz: Heh anlat gerisini ben tikladim
Erkek: Orda gir özelliklere bak bi tane telefon resmi varmi yokmu
Kiz: Var da biraz eski bir telefon
Erkek: Tövbe tövbe!!!! resim o kizim eski yeni ne farkeder, simdi çevirmeli aga gir
Kiz: Neye neye ?
Erkek: Off bilgisayarima bu sefer sol tusla iki kez tikla, aman dikkat fareyle tikla
Kiz: Ben salak miyim ??
Erkek: Yok ben sadece söliim dedim
Kiz: Eee noldu tikladim ?
Erkek: Simdi kapa
Kiz: Niye açtirdin o zaman ??
Erkek: Bastan al
Kiz: Manyak misin sen ya ??
Erkek: Açtin mi ?
Kiz: Açtim
Erkek: Tamam sen bekle ben biseyler yiip geliyorum ...( 15 dakka sonra )
Erkek: Ben geldim kizim orda misin hala ??  geldim geldim.

 Erkek: Heh geldin sinir sey napiim simdi hadi çabuk ol çikicam dışarı.
Kiz: Nereye ?
Erkek: Sana ne ya hadi !!!
Kiz: Iyi peki
Erkek: Orda çevirmeli ag diye bisey var ona çift tikla
Kiz: Tikladim
Erkek: Orda yeni baglanti yap var hepsine ileri ileri diyerek geç
Kiz: Ileri, ileri e geçmiyo bu
Erkek: Ya offf, Tiklican be tiklican !!
Kiz: Hee tamam
Erkek: Ee noldu simdi ? o yeni çikan seyi aç
Kiz: Açtim
Erkek: Telefon numarasi yazilan yere 146 yaz
Kiz: Yazmam
Erkek: Niye ?!
Kiz: Porno sitesi di mi orasi çok adisin !!
Erkek: Ya kizim internete girmedin ki ?!
Kiz: Girdim ya
Erkek: Girmedin daha !
Kiz: Sallama be !!
Erkek: Offf !!! oraya 146 yaz baglana tikla öle giricen
Kiz: Hee peki bak kötü bisey varsa ..
Erkek: Yok be yok !!
Kiz: Ee baglan dedim baplanmiyo
Erkek: Telefon hatti açik ondan
Kiz: Hattimi kim açmis ??
Erkek: Ben
Kiz: Niye açtin ?
Erkek: Yahu telefonla konusuyoruz ya
Kiz: Internete telefonla mi giriliyo
Erkek: Evet öyle biraz
Kiz: Hmm ozaman kapa da giriim
Erkek: Hadi kapatiyorum gir, giremezsen ara
Kiz: Ben aramam sen ara
Erkek: Yahu ben niye ariim ??
Kiz: Iyi be tamam! of! görüsürüz bay
Erkek: Bye

Baglantı

19/12/2006 - hüznü buse olmuş

Yazar:AysunSay

           Vuslatın baharına erdiyse hazan,
           Sandalları kayıp,sahipsiz bir liman.
           Ab_ı hayatsa aşkı gönlünde hicran,
           Hüznü buse olmuş,dudağında solan.

          

           Kederin zemheri nidalar pareler,
           Kuşluklarda aşkın kanadı hicveder.
           Sevda şevkiyle doluyorsa sineler,
           Baharı kucaklar,sümbüller, laleler.

                    Aysun Say


vuslat=kavuşma,sevgiliye kavuşma.
ab_ı hayat=efsaneye göre içenlere ölümsüzlük sağlayan su,bengi su.
nida=Çağırmak,bağırmak
pare=parça
zemheri=Karakış
hicvetmek=alay yoluyla yermek

Baglantı

18/12/2006 - karikatür

Yazar:saadet

Image Hosted by ImageShack.us

Baglantı

18/12/2006 - karikatür

Yazar:saadet

Image Hosted by ImageShack.us

Baglantı

18/12/2006 - karikatür

Yazar:saadet

Image Hosted by ImageShack.us

Baglantı

18/12/2006 - ÇOK KOMİK ÇOK...TIKLAYIN

Yazar:saadet

http://freenet-homepage.de/schnubelken/bunnys/

 

BİR TAVŞANIN ÖLÜM PLANLARI

Baglantı

15/12/2006 - komik resim

Yazar:saadet

Image Hosted by ImageShack.us

Baglantı

<- geri :: ileri ->

Benim hakkımda

Ayvalık çok güzel bir kasabamızdır. Zeytin yağı, tostu, papalinası, doğası, temiz havası ve tertemiz deniziyle anılır. Gelmediyseniz bir çok şeylerden mahrum kalmışınızdır.BAĞLANTILAR da özel bilgilerim mevcuttur.

Arkadaşlarım

• figem
• esma
• maskeliduygular
• SAADET
• aysunsay
• yasmin
• yasemin385
• Canaaan
• goznuru
• Uzak
• Melek
• clare
• ozge84
• pinkspage
• selin44
• hepsi123
• azmavi
• denizb
• esmersevda
• asia