BenimBlog.com - Turkce ucretsiz blog Bedava blog hizmeti




KOMİK ŞEYLER - KOMİK HABERLER

KOMİK ŞEYLER

• 7/7/2007 - KOMİK HABERLER

KOMİK HABERLER

Dün gece, tüm televizyon kanallarının ana haber bültenlerinde; magazine, travestilere, Galatasaray'a, Demet Şener'e, Hakan Şükür'e, Memoli'ye, Hülya Avşar'a hiç rastlanmadı. Geniş güvenlik önlemleri alan kanal sahipleri, saat 00:13'ten itibaren Televole yayınına başlayarak, telaşlanacak bir durum olmadığı şeklinde açıklama yaptılar... "Ne oldu yahu, darbe neyin mi oluyor?" endişesiyle sokaklara dökülen bir grup vatandaş, "YUH, BU BİZE REVA MI?" pankartları taşıyarak hükümeti protesto etti.

Yeni Cumhurbaşkanı Sezer, uygulamaya koyduğu tasarruf tedbirleri çerçevesinde TBMM'nin de feshini istedi. Bunu memnuniyetle karşılayan vatandaşlar Enflasyonun da feshini isteyerek, cumhurbaşkanına destek verdi.

Mardin'in Midyat ilçesinde 116 yaşında ve bu zamana kadar hiç aşık olmamış bir dedeye rastlanıldı. Bunu neye borçlusunuz şeklindeki medya sorusunu dede şöyle yanıtladı: Ben hayatım boyunca yoğurt yedim, işte buna borçluyum!.. Yahu dede, uzun ömrünü değil, aşık olmamanı neye borçlusun diye sormuştuk diyerekten, dedeyi fırçalayan medya mensuplarına dede şöyle kükredi: Len sıpalar, ben de onu anlatmaya çalışıyorum işte; yoğurt yemekten aşık olmaya zaman mı kaldı?..

Dün bütün yurtta ve Kıbrıs Türkiye Cumhuriyeti'nde, bir tek cep telefonu satışı bile olmadı. GSM şirketleri iki günlük yas ilan ederek, bayraklarını yarıya indirdi.

Adıyaman dolaylarında yapılan kazılarda, Türklerin viagra hapını bundan 550 yıl önce de bildikleri ve kullanmaya hiç ihtiyaç hissetmedikleri ortaya çıktı. Konuyla ilgili olarak görüşüne başvurduğumuz Arkeolog Doktor Hamit Mezopotamya, Hakkaten de öyle, demiştir.

Dün gece 23: 50' de TEM' de Bolu istikametinden gelip Trafik Canavarı istikametine gitmekte olan bir şehirlerarası yolcu otobüsüyle; Singapur' dan gelip Londra' ya gitmekte olan bir Boying 98 uçağı ve iki kayık, üç vapur, bir uzay mekiği hatalı sollama sonucunda zincirleme kazaya sebebiyet verdiler. O esnada taşıtların içinde olan tüm dünya nüfusu zayi olduğundan; Dünya gezegeni geçici olarak yaşama kapatıldı!..

Afrika' nın balta girmemiş çayırlarında yeni bir uygarlık keşfedildi. Beş - altı kelimelik dağarcıklarına rağmen uygarlık bireylerinin birbirleriyle çok iyi bir iletişim kurdukları tespit edildi... Kameralarımızın tespit ettiği sözcüklerden işte birkaçı: Pentium bilgisayar, ekran kartı, monitör, modem, enter, e- mail adresi, Kadıköy bağlantınız kesildi, 36000 bps hızında bağlandı, server error, yeniden bağlan!, nickname, ıcq' un kaç?, mesaj ekle, katılıyorum, tamam, sırıtma işareti gibi... Araştırmayı yöneten Profesör de aynen şöyle dedi: Hoş bir uygarlık ama bunlar azıcık salak mı ne?

Dün gece yapılan fiyat ayarlamalarıyla, ekmeğin fiyatı bir milyara yükseltilirken, araba fiyatları kırk bin liraya düşürüldü... Bu iniş- çıkışlar esnasında kafa ayarları bozulan bir kısım 65 milyon insan, hastanelerde müşahede altına alındı... Tedavi giderleri için kendisine senet imzalatılmak istenen sinirli bir hastaya iki kilo iğne yapılarak gerekli sukunet sağlandı. Ekonomiden sorumsuz bakan Güneş Caner, "Bunlar normaldir, sıkı para politikamızın küçük, basit, önemsiz, değersiz, ufacıcık, cacık sonuçlarıdır" dedi.

Bu ay gelen turist sayısı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde onikilik bir artış gösterdi.... Heralde Tribün Gazetesinin yorumuna göre; bunda Türk erkekinin viagra hapına ihtiyaç duymaması etkili oldu... Düşüncelerini sorduğumuz beş türk erkeki: Seneye inşallah yüzde binbeşyüz artırıcaz, dediler. Tellaklar ise, bize kalsa onmilyar artırırız, diye konuştu. Ülkemizi ziyaret eden turistler ise şöyle demek ihtiyacı duydular: Biz var sevmek viagraya ihtiyacı olmayan Türk erkeklerini very; çünkü onlar istediğimiz her şeyi veriy!..

Bir Türk doktoru AIDS mikrobunu öldüren bir yöntem buldu. Buna göre AIDS' li hastaya iki kurşun sıkılıyor mikrop da hasta da ölüyor... Şimdi bu dahi doktorlar, ilacın yan etkilerinin ortadan kaldırıldığı bir yöntem bulmak üzere 200 yıllık bir çalışma projesini Sağlık ve Sosyal Bakanlığı' na sundular... Proje kabul edilirse, çalışmalar 400 yıl sonra başlayabilecek...Sağlık Bakanlığı, olayın bizimle bir ilgisi yok, konu ekipler amirliğinin işidir diyerek topu İçişleri Bakanlığı' na attı. Bir İçişleri Bakanlığı müstahdemi "Bakan imzası olmadan gılımı gıpırdatmam vallahi" dedi. Muhabirimiz Cavit Canlabaş müstahdeme "kardeşim biz sana fikrini değil Bakanın yerini soruyoruz, bu seni ilgilendiren bir konu değil" deyince müstahdemden şu karşılığı aldı: "Şuna da bakın hele! Len dıfıl, ben Bakan Begimin koskoca bir yiğeniyim, elbettte bize de bir çift söz hakkı düşer, de git işine!" Böyle kaba bir şekilde konuşan Bakanın yiğeninin kafasına bir taş atmak için yere eğilen muhabirimiz, kıçına nereden geldiği olmayan bir tekme yedi. Sonuç itibariyle, yarından itibaren ilgili bakan hakkında derlediğimiz bant çözümlemelerinin yayımına başlayacağımızı gururla duyururuz!.. Görsün bakalım medya kaç bucakmış!..

Çemişkezekli Nuray Örtmen, depremleri iki saniye önce haber veren bir sistemi, tamamen köy olanakları ile hayata geçirdi... Örtmen, rekorunu iki saniye daha geliştirmek için çalışmalarına aralıksız devam ediyor... Görüşlerine başvurduğumuz Köy Olanakları şu şekilde konuştu: Köyümüze elli yıldır gelen ilk öğretmen olan Nuray Öğretmen için canımız feda, elbette tüm olanaklarımızı seferber edeceğiz. Köyün muhtarı ise, biraz sitemkar bir hava takınarak, "yahu muhabir kardeş, koskoca köyün muhtarı yanı başında gayvesini içerken, sana yakışıyor mu hiç Köy Olanaklarından demeç almak?" Mahcubiyetinden dudakları kuruyan ve yutkunma ihtiyacı hisseden muhabirimize bir Allah' ın kulu su vermedi. O da Lant roverine bindiği gibi terkedip gitti o köyü...

Bölücü örgüte destek veren 45 ülkeye daha savaş ilan edildi!.. Mars Dışişleri bakanı yaptığı açıklamada " yetmezse bize de savaş ilan edin" dedi. Dün gece geç saatlerde Japonlarla sıcak temas sağlandı...

Dün gece cep telefonuyla konuşma yapmak isteyen 65346 cep telefonu obonesinden 5432' si aradıkları kişininin kapsama alanı dışında olmasından dolayı görüşme yapamadılar. Arzuladıkları konuşmayı yapabilen abonelerin bu mutlulukları ise telefon faturalarına aynı güzellikte yansımadı. Olayda can kaybı olmazken, mal kaybı da olmadı. Sadece para kaybı oldu. Bir Telekom yetkilisi "O kadar kayıp jetonlu telefonlarda da olur" diyerek, yüreklere su serpmeye çalıştı. Aynı yetkili gece geç saatlerde bir televizyon kanalının gece haberlerine yetişerek: "Bundan böyle, ayda üç kez kapsama alanı dışına çıkan abone aleyhine bir adet penaltı kararı verilecektir" dedi. Bunun üzerine haber spikerini bir gülme aldı ve araya reklam sokulması mecburiyeti doğdu.

Pele, Fenerbahçe ile 40 yıllık bir sözleşme imzalayarak hayatını garantiye aldı. Maradona ise, benim günlük eroin ihtiyacımı karşılasınlar Galatasaray' a gelirim, dedi. ABD' den yapılan bir açıklamada ise Madonna: "Maradona ile olan isim benzerliği nedeniyle Beşiktaş da bana transfer teklifi yaptı, futboldan anlamam ama parası iyi olduğu için teklifi kabul ettim" şeklinde cümle kurdu.

Çiller, Mesut, Baykal, Erbakan, Ecevit ve diğer parti liderleri mahkum edildi... Adı geçen şahıslar kamu vicdanında yargılanarak mahkum edildiler... Kamu Vicdanı Baş Savcılığınca yapılan açıklamaya göre, bunlar her hangi bir aftan yararlanamayacaklar...

Tüpgaza gene zam yapılırken, tüp bebek fiyatları olduğu yerde kaldı; tüp geçit projesi ise hala proje olarak kalmaya devam ediyor. Ekonomiden sınırsız sorumsuz ilgili bakan ise şu şekilde konuştu: "Bu sene de enflasyonda istediğimiz rakamı tutturamazsak, Boğaz' da tüpsüz dalış yapacağım!"

Güneydoğu Anadolu' da, henüz kendisine klip çekilmemiş tezek toplayan bir çocuğa rastlandı... Bu konuya duyarsız kalamayacaklarını ifade eden Kültür Bakanlığı yetkilisi, bu çocuğun gönlünü almak hükümetimizin birinci görevidir, bu yüzden kendisini Devlet Sanatçısı aday adayı yapıyoruz dedi. Bu sözler üzerine şımaracağı tahmin edilen çocuk ise : "Ula, bu ödülü vermedikleri kimse de kalmadı, vallah- billah ben almam böyle bir ödülü!" diyerek ödülü reddetti...

TBMM' nin dünkü oturumunda; trafik ve enflasyon canavarlarından sonra bir grup canavar daha icat edilmesi kararı alındı. Resmi gazetede yayınlandıktan sonra yürürlüğe girecek olana yeni canavarlarımız şunlar: İnternet canavarı- Aşk Canavarı- Köprü canavarı- Cep telefonu canavarı. Aynı oturumda Trafik ve Enflasyon canavarına 75. yıl plaketi verilmesi de karara bağlandı. Adı geçen canavarlar ise, ilgili bakanlığa verdikleri bir dilekçede, kendilerine Türkiye' de süresiz oturma ve çalışma izni verilmesini talep ettiler. Bu talepleri, TBMM' nin yarınki oturumunda veya kalkımında oylamaya sunulacak.

Dün sabah CNN televizyonunda yapılan bir açıklama dünyayı dehşete düşürdü. Habere göre, Amerika' daki nükleer silahları ateşleyecek kablo yanlışlıkla İstanbul' daki bir apartmanın kapı zillerinden birine bağlanmış. Bu kapı zili tespit edilene kadar İstanbul halkının gittikleri evlerin zillerini çalmamaları önemle rica ediliyor. İstanbul' un kendine has özelliklerinden ötürü, bir kısım veletlerin kapı zillerini çalıp kaçma huyundan vazgeçmeleri de özellikle istirham edildi. Türkiye' den açıklama yapan bir grup asgari ücretli ise: "Hayat pahalılığı böyle giderse, halkın patlaması yanında nükleer patlama mantar tabancası gibi kalır!" diyerek yüreklere su serpmedi.

TBMM' nin ilgili kısmı tarafından, bütün bir yıl boyunca devamsızlık eden milletvekili sayısı 550 olarak açıklandı. Devamsızlık süresi ise 365 gün olarak belirtildi. Buna karşılık TRT 3' ten sene boyunca gösterilen yüce mecliste, kimleri vekil diye seyrettiğimiz ise açıklığa kavuşmadı. Meclis kameramanının Hakkari' ye sürgüne gönderilmesine kesin gözüyle bakılıyor.

AIDS' in tedavisinde umut ışığı!.. Dünya AIDS Araştırmaları Hızır Servisi Kısım Şefi Prof. Dr. Riçırd Antikor, dün yaptığı basın toplantısında şöyle bir açıklama yaptı: AIDS hastalığının ortaya çıkmasından bu yana denemediğimiz ilaç ve nesne kalmadı. Daha doğrusu deneylerimizin sonucunda kullanmadığımız tek şeyin Umut Işığı olduğunu gördük. Bundan da bir yarar göremezsek tedaviden umudunuzu kesebilirsiniz. Umudumuz başka bahara dediler ondan bir fayda göremedik. Umudumuz Ecevit dediler o da kofti çıktı. Umudun tepe tepe kullanmadığımız ışığından başka bir yeri kalmadı. Umut ışığı tedariki konusunda ise, Yılbaşlarında yoğun mili piyango satışlarının yapıldığı Türkiye' nin bu konudaki potansiyelinden yararlanmayı düşünüyoruz. Hadi rastgele!..

Kullanılan arabanın her hangi bir yere çarpıp çarpmayacağını sürücüye 7 saniye önceden haber veren bir cihaz üretildi. Bu buluşla, kelime- i şehadet getirebilmesi için şoföre gerekli zaman sağlanmış olacak. Cihazı üreten firma yetkilileri, buna ilaveten araçlarda hava yastığının konduğu yere hava kefeni koyma çalışmalarının da sürdüğünü açıkça ifade ettiler. 2000 yılında bu yeni icatlara göre piyasaya sürülecek araçların başka önemli bir özelliği ise, bagaj kısmında sürücünün tuttuğu takımın rengini alabilen ve bukalemun adı verilecek olan tabutların olması. Tepkilerini öğrenmek istediğimiz bir kısım sürücü, araba firmasının bu açıklamasına tepki göstererek: "Yuh, bari arka koltuğa da imam koysunlar!" dediler. Sürücüler Birliği Federasyonu yayınladığı bildiride: Halka hizmeti Hak' ka intikal olarak algılayan zihniyete karşıyız, diyerek bolca sitem etti.

Filanca Parti Genel Başkanı Farzet İllet kıbleye doğru yaptığı basın açıklamasında: "Partimizin kazandığı ilk genel seçimden sonraki bütün genel seçimler otuz yılda bir yapılsın. Bu amaçla hazırladığımız tasarıyı iki dakika içinde meclise sunacağız" derken. Bir diğer parti reisi ise: "Sizin kazandığınız ilk seçimden sonra genel seçimler her on dakikada bir yenilenmelidir" diyerek, rakibine elense çekti. Görüşlerine başvurduğumuz bir şahıs da: "Birader benim konuyla bir ilgim yok, ben burada patlamış mısır satıyorum; bakan beyi arıyorsanız kendisi karşıki binada oturur" şeklinde konuşarak, oraya gönderdiğimiz muhabirimizin ne kadar gerzek bir adam olduğunu ispat etmiş oldu.

Uluslararası Yirmi Sayısı Federasyonu As Başkanı Coni Simit:"Bana göre dünyada ve hatta kainatta 20 sayısından daha güzel bir sayı yoktur, bu böyle biline!" dedi. Bu açıklamayı müteakip söz alan 20 sayısı ise: Başkanım doğru söylüyor, zaten sırf bunun için 19 ve 21 beni her gün araya alıp dövüyorlar; şikayetçiyim" dedi.

Sayın seyirciler servet düşmanı işçiler ve kamu çalışanları gene greve giderek, kibar ve kültürlü insanlarımızı gene zor durumlara düşürmeye çalışıyorlar.Bunların yaptığını çorumlu yapmaz vallahi; ne öyle açız- maçız.. Açlıktan kim ölmüş?..Allah' tan polisimiz olaya müdahele etmiş ve o kibar insanlarımıza hiçbir şeycikler olmamıştır. Öbürlerinin de Allah cezasını vermesin, ne diyelim...

Bu yıl da turizmimmizin patlamasına az bişey kaldı değerli frolayn severler!... Bu yıl gelen turist sayısı 1956' nın haziran ayının ilk onbeş dakikasında gelen turist sayısını şimdiden geçmiş durumda. Daha ben ne söyleyeyim?..

Cudi dağı eteklerinde bölücü örgüte yönelik olarak yapılan operasyonlarda, örgüte yataklık yapan beş tane yataş pufy gözaltına alınmıştır... MİT tarafından sorgulanan yataklar, ' evet onları biz yatırdık ama eşekler gibi pişmanız' demişlerdir... Yataklar ilk sorguları yapıldıktan sonra DGM savcılığına sevk edilmişler ve ondan sonra da, adliye binasına demirbaş olarak yazılmışlardır...

Ünlü ressamlarımızdan Tuval Renk, Akbank Sanat Salerisi' nde 49. Kişisel sergisini açtı. Sekiz gündür bir Allah' ın kulunun girmediği sergi için fikirlerini sorduğumuz ressam Renk "Bu fazla kişisel bir sergi oldu, galiba" dedi...

Fenerbahçe, Galatasaray, Trabzonspor, Beşiktaş ve İstanbulspor' un 32' şer defa Şampiyonlar ligi şampiyonu olmasına rağmen memleketin hiçbir sorununun hala çözülememiş olduğu hayretler içinde, kameralarımız tarafından şu şekil tespit edildi... Buyrun izleyin anacım...

Otobüs duraklarının vazgeçilmez simalarından bilet karaborsacıları, Akbil satışlarının kendi satışlarına sekte vurması nedeniyle dün öğleden sonra, İETT' nin çeşitli yerlerdeki temsilciliklerine molotof kokteylle saldırı düzenlediler... Saldırıda ölen ya da yaralanan olmamakla birlikte; birmilyon adet Akbil telef olduğundan, karaborsacılar bu durumdan yararlanan oldu!..

Boğaz' a üçüncü köprü yerine tüp geçit yapılacağının açıklanmasından sonra Tüp Bebek Anneleri ilgili makama başvurarak, çocuklarımızla bu köprü arasında soyadı benzerliği ve akrabalık var bu yüzden bizlerin bu geçitten ücretsiz olarak yararlandırılması gerekir, dediler. Hay demez olsalardı, çünkü bu konuşmanın ardından yeteri kadar çevik kuvvet, kuvvetlerini bunların üzerinde denediler... Olayda yaralananlar da oldu, gözetim altına alınanlar da...

Adalet Bakanlığı "Çetelere bulaşmamış bir Allah' ın kulu var mı?" konulu bir yarışma düzenledi. Yarışma sonucunda dereceye giren ilk beş kişiye: "Siz utanmıyor musunuz bakayım çete elemanı olmamaya?" denecek ve derhal vatandaşlıktan ihraç edilecekler.

Mucize hap nihayet Türkiye' de de piyasaya sürüldü. Ancak hiçbir Türk erkeği tenezzül edip de, yan gözle bile bakmadı!.. Ne de olsa Türk erkeği canım!..

RTÜK, yılbaşı gecesinde dansöz oynatmayan beş tane tv kanalının ekranını kararttı. RTÜK' ün bu uygulamasını demokratik kitle örgütleri protesto ederek şöyle dediler: "65 milyon nüfuslu memleketimizde sadece televizyon ışığında oturan 1.245.000 aile vardır ve bu ekran karartma uygulamasıyla bu aileler perişan olmuşlardır. Ekranların karardığı saatlerde 45.008 sehpa devrilirken, 1.567.980 adet de tabak kırılmıştır. Ekran karartmalara karşı karalı mücadelemiz sürecektir. Kahrolsun karartma, yaşasın aydınlatma!"

Yılbaşı büyük ikramiyesini tek numarayla kaçıranlardan 15 tane vatandaşımız aynı gece akıllarını da kaçırdı. Olayda mal ve can kaybı çok oldu. Gene aynı gece, rekor sayıda beddua edildi. Edilen bu bedddualardan kaçının tuttuğu bilinmiyor. Yılbaşı çamı muhabirimizin bize bildirdiğine göre, saat 03:00 itibariyle en az 22 bedduanın gerçekleştiği kesinlik kazandı. Bedduaların gerçekleşmesi neticesinde mevta olanların kimlik tespiti çalışmaları devam ediyor.

Yılbaşında halkın genel tercihi gene tv olurken; rakıcılar rakılarının, sigara tiryakileri sigara paketlerinin, bilgisayar müptelaları bilgisayarlarının, kediler çöp bidonlarının, köpekler kemiklerinin, kamber' ler düğünlerinin, kokular çiçeklerinin, katiller kurbanlarının, burunlar mendillerin, sakallar jiletlerin, taksiciler alkoliklerin, trafik polisleri yolların, haber spikerleri haberlerin, vapurlar iskelelerin, martılar simitlerin, balıklar yemlerin, aspirinler baş ağrılarının, şekerler çayların yanlarında ve yakınlarında olmaya özen gösterdiler.


Memur maaşlarına yapılan yeni zam % 30 olarak açıklandı. Yüzde otuzluk bu zam memurlara, geçmiş yıllarda yapılanın aksine bir sene saniyelere bölünmek suretiyle, saniyede bir yapılacak. Bunu duyan memurlar, "böyle saçma şey mi olur..." diyecekleri sırada kafalarına iki adet cop indirilerek gerekli sukunet sağlanmıştır.

Dün gece yarısı bir açıklama yapan saat saniyesi: "Yahu arkadaş, bütün bir yıl ben eşek gibi çalışıyorum ama akrep ve yelkovan sürekli ense yapıyorlar. En ağır işler bana yaptırılıyor. Hiç değilse yeni yılda yüküm biraz hafifletilsin" dedi. Ulusal Zaman İşleri Müdürlüğü Kısım Şefliği ise yaptığı açıklamada: "Ulen bastıbacak, bacak kadar boyunla eski köye yeni adet mi getireceksin?" diyerek saniye' ye ağzının payını bir güzel verdi.  
   
 

Yorum Yaz :: Arkadaşına gönder

Tanıtım

Image Hosted by ImageShack.us

GÜLÜMSEYİN GÖLGELER DÜŞSEDE YÜREĞiNiN ÜSTÜNE, GÜNEŞiNi SAKIN SÖNDÜRME. EĞER UMUT YOKSA YASAM ÇOK UZAK KALIR iNSANA. UNUTMA; SENDEN BiR TANE DAHA YOK BU DÜNYADA... GÜLÜMSEMEYİ ASLA UNUTMAAAA...

GUNU YASAYIN Haftanin kaç günü kafaniza tokadan baska hiçbir sey takmiyor ve keyfinizce yasiyorsunuz? Hiç diyenler... Kaybetti! Iki gün diyenler... Yaklasti! Ama 'Cumartesi ve Pazar' diyenler... Bilemedi! Gerçekten böyle iki gün var! Bir tanesinin adi: Dün! Hatalar, acilar, yanlis anlamalar... Oysa onlar geçti gitti, geçmiste kaldi, zamani geriye döndürmeye imkân yok! Dünyanin bütün parasini yan yana getirin, bir dakika önceye dönemezsiniz. Yaptiginiz hiçbir hareketi aynen geri alamazsiniz. Ettiginiz hiçbir lafi silemezsiniz. Dün dündü, bitti! Kafaniza takmayacaginiz ikinci günün adi: Yarin! Yarini bugünden kontrol altina alamazsiniz. Yarin günes dogacak elbette... Ama piril piril mi dogar, Bulutlarin arasinda mi çikar, bugünden bilemezsiniz. Geriye tek bir gün kaliyor. Bugün! Bu gün hayatla mücadele edecek güç, hepimizde var. Güç ne zaman tükeniyor? Dünü ve yarini isin içine kattiginizda! Günü yasayin!..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ROMANTİK KEDİ

Son yazılarım

• Bulaşıkçı
• Mahkum
• Japon
• Müslüman
• Herkes Haci.
• Hoşt Dediysek Hamur Biraz Eşki Daa!...
• Erzurumlu Berber
• Ay Gardaş Bırahın Onlar Sevinsin
• Mahkemede hakim, Temel’e sormus;
• Karım ve ben bir evliliği sonsuz yapmanın sırlarini keşfettik…
• Ajan Tavuk
• Karım Bilir
• Suçlu
• Kız Çocuğu ve Temel
• Danger
• çocuk olmak güzel şey:))
• arabaya servis:))
• Ne Olucak Halimiz?
• ÜÇ ARKADAŞ
• dişleri yeni çıkarken başladı kızım fırçalamaya:))
• bakışa bakarmısınız:))
• ...........
• cimriyle paraları
• gülüş
• GÜNAYDINLAR:))
• karikatür
• karikatür
• karikatür
• fırt dergisinden
• fırt dergisinden
• karikatür_ fırt dergisinden
• Arabistan Metrosu
• Ford Minibüs Bilir Misin ?
• AnGaralı Olmak
• Sark hizmetini yapmak
• Sakın Denemeyin!
• nutuk
• karısından korkanlar ayağa kalsın :)
• Elma ve Elma Şekeri
• öğrenci evine hırsız girerse
• tüp geçit
• CHP lideri Deniz Baykal,
• teyo emmi
• kadınlar asker olursa..
• herşey ters gidiyor..diyenler için...
• erzurum fıkraları
• Yılın Telesekreter Mesajı
• Evlilik
• KOMİK HABERLER
• karikatürler
• karikatürler
• karikatürler
• karikatür
• karikatürler
• karikatür
• uykuları gelince
• Afganistanda arkadaş bulma sitesi
• Atasözlerindeki Gülümseyen Gerçek
• Komik Haberler
• DETAY
• komikler
• Bu denkleme dikkat !!
• Pierre Cardin in Türkiye Versiyonu :)
• türk mucit
• can yücelden mal bildirimi :))
• Kız Selahattin!
• Kel karı
• karikatür
• karikatür
• Mısır Ekmeği
• Bir Doktor Nasil Delirtilir
• karikatür
• karikatür
• THY
• çok komik
• Yaya köprüsünden kamyon geçti
• Maliyeci
• Temel Hakkındaki Derin Sorular
• Elazığ Şivesiyle Burç Yorumları
• Bu mesajin sonunda sana bir soru sorulacak.
• karikatür
• karikatür
• karikatür
• Herkese içki
• HAVAALANI
• ARTIK TAKMIYORUM
• karikatür
• karikatürler
• EndÜrdÜÜÜÜz
• Bu Bİr Nutukdur
• erzurumdan çıktım yola
• eşek kafası
• sevirem
• ceyran yapir
• Temel Katolik Olursa
• Gardolap
• İki Deli Şehirde
• Ajdar Google
• Böyle cimri görülmedi
• Alkolün Yan Etkileri ve Çözüm Yolları

Baglantılar

• Ana Sayfa
• Profil
• Arşiv

LİNKLER

• SAADETBİLGE
• ÇEŞİTLİ KONULAR
• NUR
• ANNELER VE ÇOCUKLAR
• SAADETİN PENCERESİ
• MESELA
• ÇOCUKLAR İÇİN
• KOMİK ŞEYLER
• SAADET
• apartman yaşantısı

1550 sayfadan 49 . sayfa
geri | ileri